Північний міст
Міст було відкрито для руху 3 грудня 1976 року, його будівництво тривало майже 5 років. У 1983 році по мосту була прокладена тролейбусна лінія.
Шляхопровід проєктували відомі київські архітектори Г. Фукс та Л. Добровольський. Вони безпосередньо були присутні при випробуванні мосту на міцність під час проходження щойно збудованою спорудою 150 КрАЗів, завантажених піском вагою понад 26 тонн кожний. Таким чином проєктувальники гарантували безпечність об’єкта , який до того ж став справжньою окрасою столиці.
Загальна довжина мостового переходу складає майже 9 км. Окрім вантового моста через Дніпро до нього також відносяться міст через протоку Десенку та декілька транспортних розв’язок по обидва береги Дніпра.
Сталеву балку на вантовому перегоні підтримують металеві канати, які спираються на А-подібний пілон висотою 115 метрів, рух транспорту здійснюється по 3 х смугах у кожному напрямку. Не забули мостобудівельники і про пішоходів та велосипедистів, для яких облаштовані окремі тротуари.
Через те, що в опорах споруди є великі отвори, багато киян хибно вважали, що по мосту буде прокладена лінія метро . Однак ці отвори мають декоративний характер, ідея руху метро по Північному не розглядалася.
Міст, як і його інші київські «брати», перевантажений вдвічі за норму, споруді потрібен «відпочинок» і«лікування» та , на жаль, невідомо, коли така можливість з`явиться.
Північний міст – одна з найгарніших мостових споруд Києва. Завдяки її вдалому розташуванню можна помилуватись чудовими краєвидами міста та Дніпра, зробити гарні фотографії.
У січні 2000 року Укрпошта випустила марку із зображенням Північного моста, а маршрути багатьох наших екскурсій проходять по мосту (автобусні), або під ним (теплохідні).